UKK - usein kysytyt kysymykset

(Eli mitä tapahtuu, kun painat “osta” ja sitten alat miettiä, mitä tuli tehtyä.)


Voinko perua tilaukseni?

Kyllä, jos emme ole vielä ehtineet aloittaa tilauksen käsittelyä tai painatusta.
Ota yhteyttä heti, jos haluat perua – sähköpostilla info@buuttipaja.fi ja otsikoksi Peruutus.


Voinko vaihtaa kokoa tai väriä tilauksen jälkeen?

- MOOD-tuotteet: Jos painatus ei ole vielä käynnistynyt, muutos voi onnistua. Kun tuote on painossa, vaihtoa ei voi tehdä.

- Kaaosvarusteet: Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, voimme vaihtaa koon/mallin.

Ota yhteyttä heti, jos haluat tehdä muutoksen - info@buuttipaja.fi


Miten tilaukseni toimitetaan?

- MOOD-tuotteet painetaan tilauksesta EU-alueella ja lähetetään suoraan painosta.

- Kaaosvarusteet toimitetaan eurooppalaisesta varastosta.

Jos tilauksesi sisältää molempia, ne voivat saapua eri paketeissa.


Milloin saan tilaukseni?

Toimitusaika on yleensä 5–10 arkipäivää lähetyksestä. Sesonkiaikoina toimitus voi kestää hieman pidempään.
Jos mitään ei kuulu ja alat epäillä postin katoamista, laita viestiä: info@buuttipaja.fi.


Toimituskulut?

- 5,90 € / tilaus (Suomi)

- Yli 60 € ostoksiin ilmainen toimitus


Voinko palauttaa tuotteen?

- MOOD-tuotteet: Palautus 14 päivän sisällä vastaanottamisesta. Ei vaihtomahdollisuutta, koska tuotteet tehdään tilauksesta.

- Kaaosvarusteet: Vaihto ja palautus 14 päivän sisällä vastaanottamisesta.

Palautus ei ole ilmainen – palautuskulu 7,90 € vähennetään palautettavasta summasta.
Ota aina ensin yhteyttä ennen palautusta: info@buuttipaja.fi


Haluan vaihtaa tuotteen – miten toimin?

- MOOD-tuotteet: Suoraa vaihtoa ei ole, mutta voimme tarjota alennuskoodin uuden tilauksen yhteyteen.

- Kaaosvarusteet: Vaihto onnistuu, jos tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa.


Mitä jos tuote on väärä tai viallinen?

Lähetä kuva ja lyhyt kuvaus tilanteesta osoitteeseen info@buuttipaja.fi, otsikolla Virhe tuotteessa.
Korjaamme asian ilman lisäkuluja.


En saanut sähköpostivahvistusta – mitä nyt?

Tarkista roskaposti- ja mainoskansiot. Jos viestiä ei löydy, ota yhteyttä sähköpostitse. Vahvistamme tilauksesi ja lähetämme tiedot uudelleen.


En hakenut pakettia – mitä tapahtuu?

Noutamaton paketti ei ole palautus.

- Palautuksesta vähennetään 8 € käsittelymaksu.

- Jos haluat lähetyksen uudelleen, maksat uuden toimituskulun.


Miten voin maksaa?

-Suomalaiset verkkopankit

- Klarna 

- Korttimaksut (Visa, Mastercard, Amex)

- Apple Pay & Google Pay

- PayPal (tililtä tai kortilla) 

Kaikki maksut käsitellään turvallisesti, eikä korttitietoja tallenneta Buuttipajalle.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

 

 

Voinko kysyä jotain ennen tilaamista?
Kyllä. Älä jää yksin eksistentiaalisen koonvalintakriisin kanssa.
Me ollaan täällä – tunnepohjalta mutta täsmällisesti.

🤔 Etkö löytänyt vastausta?

Me ei olla chatbotteja (vielä), vaan ihan oikeita ihmisiä.
Laita viesti: info@buuttipaja.fi – vastaamme niin pian kuin kahvi alkaa vaikuttaa.